MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri

  • masa pelepasan:2024-03-19 15:31:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:220
  • Penerangan pantas:

    Maseru,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan

Kandungan artikel

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap,MaseruPenukar reaksi, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

MaseruPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

ShakhtyKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Perubah telinga pemeriksaan

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

penjual besarPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber,MaseruPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyak, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik,Maseru315 KVA oil type transformer, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

MaseruMaklumat produk lain
  • EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

    Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

  • Hamburg-EimsbuettelFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pa

    Hamburg-EimsbuettelFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pa

  • VersaillesJembatan pengangkutan bekasPemilihan produk

    VersaillesJembatan pengangkutan bekasPemilihan produk

  • VersaillesJembatan naik bimbitPengurusan kualiti

    VersaillesJembatan naik bimbitPengurusan kualiti

  • VersaillesDua roda mesin roda plat secara automatikBagaimana meningkatkan teknologi

    VersaillesDua roda mesin roda plat secara automatikBagaimana meningkatkan teknologi

  • IsraelPenukar jenis kering 400KVAApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

    IsraelPenukar jenis kering 400KVAApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

  • bandar ordosPlatform angkat hidraulik diletak silinderApa pengeluarnya

    bandar ordosPlatform angkat hidraulik diletak silinderApa pengeluarnya

  • segera:Peringatan: Maklumat MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri memberi anda MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri oleh syarikat kami, perkhidmatan MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri. MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MaseruPengubah distribusi tenaga tinggiKecacatan biasa dalam industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!